Reparatieverzoeken en de VvE

Het behandelen van reparatieverzoeken kan veel efficiënter! Elke eigenaar kan 24 uur per dag,
7 dagen per week inzicht krijgen in de reparatieverzoeken én verzoeken toevoegen.
Wordt er een melding gedaan van een liftstoring waar een onderhoudscontract voor is afgesloten? Verzend automatisch uw brief per e-mail! Repareert een eigenaar graag zelf
kapotte lampen? Stuur de verzoeken automatisch door en laat actieve eigenaar de
verzoeken afhandelen. Handel reparatieverzoeken af zoals u dat wenst én bespaar tijd!

De VvE website

Elke eigenaar krijgt zijn eigen inloggegevens voor de eigen VvE website. Zodra de eigenaar is ingelogd treffen ze een overzicht van alle reparatieverzoeken, met status, omschrijving, eventuele foto's en meer. Zien ze dat een reparatie nog niet gemeld is? Dan voegen ze
eenvoudig een nieuw reparatieverzoek toe, terwijl de applicatie alle extra gegevens invult.

Categorieën reparatieverzoeken

Binnen de VvE beheer software van Convect Beheer worden reparatieverzoek categorieën aangemaakt. Er is ruimte voor een eigen herkenning, de zichtbare naam voor eigenaren, interne gevolgstappen en of het verzoek doorgestuurd moet worden.
Categorieën worden snel aan de gewenste VvE websites gekoppeld!

Reparatieverzoeken automatisch doorsturen

Zodra een reparatieverzoek doorgestuurd wordt, kan een eigen sjabloon gebruikt worden. Binnen Convect Beheer kunnen oneindig veel sjablonen aangemaakt worden, zodat alle brieven exact verzonden worden zoals u wenst. Zo kunnen leden zelf reparatieverzoeken afhandelen of leveranciers automatisch geïnformeerd worden. Zonder handelingen effectiever communiceren voor een snellere afhandeling én meer service!

Overzicht in reparatieverzoeken

Met alle slimme handigheden heeft u altijd overzicht in alle reparatieverzoeken.
Per reparatieverzoek kan ingesteld worden of een interne melding verstuurd moet worden
en naar welke VvE beheerder. Wilt u liever altijd een bericht per e-mail? Convect Beheer ondersteunt VvE beheerders op de wijze dat u wenst te werken.

Een werkbon aanmaken

Op basis van een reparatieverzoek kan een werkbon snel aangemaakt worden. De werkbonnen houden rekening met alle gebruikelijke informatie:

  • Gemakkelijk de leverancier selecteren
  • Voer extra gegevens in zoals de locatie
  • Standaard werkboncondities per VvE
  • Direct een melding voor de controle aanmaken
  • De werkbon direct inplannen in de VvE kalender
  • De werkbon per e-mail, post of beide verzenden
  • Verzonden werkbonnen gemakkelijk opvragen

Zelfs het informeren van alle betrokken relaties voert u in een paar klikken uit!
Convect Beheer ondersteunt VvE Beheerders.